Dag van vertrek..

5 oktober 2015 - Titusville, Florida, Verenigde Staten

Eindelijk vandaag vertrekken we voor 3 maanden met z'n drieën naar Amerika. Olaf z'n vader brengt ons naar Schiphol. Half 8 vertrekken we. Op tijd aangekomen bij Schiphol. Het inchecken gaat allemaal redelijk vlot. We hadden alleen een half uurtje vertraging. Nou ja ze moesten het vleigtuig nog schoonmaken. Daar gaan we 9 uur vliegen. Best spannend voor Siem hij heeft nog nooit zo lang gevlogen. Het langste was 4 1/2 uur. Olaf en ik hebben dat vaker gedaan. Nou echt hoor Siem heeft zich prima vermaakt in het vliegtuig. Echt lachen bij het inzetten van de daling viel meneertje in slaap Hihihihi.... Zo negen uur vliegen zit erop. Siem had wel moeite om wakker te worden. We gaan lekker ons huurauto ophalen, die we voor een dag hebben gehuurd. Dit om de volgende dag naar Fort Lauderdale te rijden om daar ons rijdende huisje op te halen. Zo noemt Siem de camper. Maar eerst nu naar ons hotel, want moe dat we zijn.... Oh en eerst even een .... eten!
Heerlijk geslapen die nacht en lekker ontbijtje gedaan en daar gaan we...... op naar ons rijdende huisje. Na een half rijden werden we gebeld door het hotel dat we ons paspoorten waren vergeten.... Oh nee.. Hoe kan dat nou? Alles lag klaar. Siem zei niet boos worden hoor Papa, maar ik had de paspoorten in het laatje gelegd. Nou ja zit niks anders op om terug te rijden. Ach we hebben 3 maanden de tijd. Easy living in the sunshine state. Na 3 uurtjes rijden zijn we bij ons rijdende huisje. Wat een joekel van een camper zeg! Geweldig. We hadden de camper ingericht en zijn gaan rijden. Olaf vindt het wel goed te doen rijden in zo'n camper. Na een uur rijden en wat boodschappen hebben te gedaan gaan we naar onze eerste campingplekje. We zijn gearriveerd in het plaatsje Jupiter bij Jonathan Dickinson State Park. Wat een prachtige plek voor de eerste campingovernachting. We hadden lekker gekookt on ons rijdende huisje. Prima te doen. Nou we waren alledrie gebroken na zo'n lange dag. Gaan lekker slapen!

1. Willem en Marjan:
    9 oktober 2015
    Hallo lieverds,

Heerlijk om jullie op deze manier te volgen, niet te geloven na jaren van voorbereiding zie ik mijn mannetje ineens in The State staan, toen hij nog in de luiers lag waren jullie hier al mee bezig. Niet te geloven, ga genieten van deze bijzondere periode waar jullie je leven lang op terug zullen kijken.
    Jullie verdienen het, dikste kussen en in het bijzonder een heeeeeeeele dikke knuf voor Siem van opa en oma boef