Dag 2 Sebastiaan

7 oktober 2015 - Titusville, Florida, Verenigde Staten

Heerlijk uitgeslapen in ons rijhuisje... Ja, Siem heeft nu nog een kortere naam gevonden. Lekker rustig aan gedaan in de ochtend. Nog de camper wat opgeruimd. Alles heeft nu een plekje! In de middag zijn we naar het plaatsje Sebastián voor de 2de overnachting aan het strand gegaan. Dit is ook weer een state park. Siem kon niet wachten om heerlijk te gaan zwemmen. Het water is echt zalig om af te koelen zeg! Jeetje dat heb ik nog niet verteld hoe warm het hier is.. Hou je vast 32 graden. De camperekken zijn hier geweldig. Je krijgt bij je plekje een picknicktafel en een bbq! Fantastic! S' avonds naar een prachtige zonsondergang gekeken. Siem vraagt: Mam gaat de zon ook slapen? Na een heerlijke nacht hebben Siem en ik een heerlijke wandeling gemaakt over het park.Sebastian Inlet park vermengt de Atlantische Ocean zich met de brakke Indian Riversectie van de Intracoastal Waterway. Het kanaal stroomt door het Sebastian Inlet State park, het populairste staatspark van Florida met 5 km ongerept strand. De golven van de zuidelijke kust (Orchid Island) maken dit tot de beste surfplek van Oost-Florida.

1. Lizelotte Kalma:
    9 oktober 2015
    WoW!! Wat een heerlijke verhalen en foto's! Genieten!!!